- Sunteți aici:
- Acasă
- Forum
- P2 METODE ȘI INSTRUMENTE PENTRU INCLUZIUNE ȘCOLARĂ
- M3: Instruirea diferenţiată – teoria inteligenţelor multiple
- Aplicatia 1 grupa 02 Vaslui Instr. diferentiata - teoria inteligentelor multiple
- Forum
- P2 METODE ȘI INSTRUMENTE PENTRU INCLUZIUNE ȘCOLARĂ
- M3: Instruirea diferenţiată – teoria inteligenţelor multiple
- Aplicatia 1 grupa 02 Vaslui Instr. diferentiata - teoria inteligentelor multiple
Aplicatia 1 grupa 02 Vaslui Instr. diferentiata - teoria inteligentelor multiple
- elena.sandu
- Autor Subiect
- Deconectat
Mai Puțin
Mai Mult
- Postări: 29
- Mulțumiri primite: 25
23 Iul 2018 09:36 #61
de elena.sandu
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Pentru aplicatia 1, un eseu de 3 - 6 pagini, denumit ,,Modalităţi de utilizare a teoriei inteligenţelor multiple la disciplina (activitatea educaţională) pe care o predau” iata cateva idei de subiecte orientative pentru eseu:
- unde ați putea utiliza teoria inteligentelor multiple in activitatea dvs. profesionala cu copiii/elevii ( la clasa sau extracurricular)
- diferentele dintre activitatea cu copiii/elevii a persoanelor neavizate asupra teoriei inteligentelor multiple (alte categorii profesionale, părinți, etc, ) si activitatea cu copiii a persoanelor care cunosc teoria inteligențelor multiple, așa cum sunteți dvs, acum.
- cum vă gândiți acum să aplicați metode noi, diferențiate pe tipuri de inteligenta, sau să schimbați metodele pe care le utilizați, etc.
Atentie, folositi sintagma de ,,inteligenta vizuala" sau de ,,inteligenta lingvistica'' sau celelalte tipuri de inteligenta , etc. NU folositi sintagme ca ,,talent la..." sau ,,inclinatie spre" sau ,,predispozitie catre", etc.!
- unde ați putea utiliza teoria inteligentelor multiple in activitatea dvs. profesionala cu copiii/elevii ( la clasa sau extracurricular)
- diferentele dintre activitatea cu copiii/elevii a persoanelor neavizate asupra teoriei inteligentelor multiple (alte categorii profesionale, părinți, etc, ) si activitatea cu copiii a persoanelor care cunosc teoria inteligențelor multiple, așa cum sunteți dvs, acum.
- cum vă gândiți acum să aplicați metode noi, diferențiate pe tipuri de inteligenta, sau să schimbați metodele pe care le utilizați, etc.
Atentie, folositi sintagma de ,,inteligenta vizuala" sau de ,,inteligenta lingvistica'' sau celelalte tipuri de inteligenta , etc. NU folositi sintagme ca ,,talent la..." sau ,,inclinatie spre" sau ,,predispozitie catre", etc.!
Următorul utilizator(ori) v-au spus Mulțumesc: vs.dodoi.angelica, vs.florea.luminita
Vă rugăm Autentificare să participaţi la discuţie.