- Sunteți aici:
- Acasă
- Forum
- P2 METODE ȘI INSTRUMENTE PENTRU INCLUZIUNE ȘCOLARĂ
- M3: Instruirea diferenţiată – teoria inteligenţelor multiple
- Materiale de interes, testul VAK
- Forum
- P2 METODE ȘI INSTRUMENTE PENTRU INCLUZIUNE ȘCOLARĂ
- M3: Instruirea diferenţiată – teoria inteligenţelor multiple
- Materiale de interes, testul VAK
Materiale de interes, testul VAK
- elena.sandu
- Autor Subiect
- Deconectat
Mai Puțin
Mai Mult
- Postări: 29
- Mulțumiri primite: 25
23 Iul 2018 20:52 #77
de elena.sandu
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Asa cum am afirmat la cursul de formare, in Stilul de invatare, modelul lui Rita Dunn si Kenneth Dunn cuprinde cinci factori: de mediu, psihologici, sociologici, emotionali si fiziologici.
Dintre factorii fiziologici, care diferentiaza atat adultii cat si copii, este tipul dominant al perceptiei senzoriale. Va atasez testul VAK, dupa Joues Jean Paul,(1998), Caracterologia. Cele 10 sisteme de baza, Bucuresti, Editura Teora
Atentie, tipul dominant de perceptie senzoriala nu inseamna tipul dominant de inteligenta, este doar o componenta a acestuia, asa cum este si doar o componenta a stilului de invatare.
Dintre factorii fiziologici, care diferentiaza atat adultii cat si copii, este tipul dominant al perceptiei senzoriale. Va atasez testul VAK, dupa Joues Jean Paul,(1998), Caracterologia. Cele 10 sisteme de baza, Bucuresti, Editura Teora
Atentie, tipul dominant de perceptie senzoriala nu inseamna tipul dominant de inteligenta, este doar o componenta a acestuia, asa cum este si doar o componenta a stilului de invatare.
Următorul utilizator(ori) v-au spus Mulțumesc: vs.costache.adina, vs.florea.luminita, vs.ouatu.mihaela
Vă rugăm Autentificare să participaţi la discuţie.