- Sunteți aici:
- Acasă
- Forum
- P2 METODE ȘI INSTRUMENTE PENTRU INCLUZIUNE ȘCOLARĂ
- M3: Instruirea diferenţiată – teoria inteligenţelor multiple
- Pentru aplicatia 2 - P2 Modulul 3
- Forum
- P2 METODE ȘI INSTRUMENTE PENTRU INCLUZIUNE ȘCOLARĂ
- M3: Instruirea diferenţiată – teoria inteligenţelor multiple
- Pentru aplicatia 2 - P2 Modulul 3
Pentru aplicatia 2 - P2 Modulul 3
- elena.sandu
- Autor Subiect
- Deconectat
Mai Puțin
Mai Mult
- Postări: 29
- Mulțumiri primite: 25
21 Oct 2018 23:52 #154
de elena.sandu
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Stimati cursanti,
V-am trimis pe mail tabelul in care puteti lucra aplicatia 2.
La alegere, puteti opta pentru a lucra aplicatia 2 prin a crea pentru fiecare activitate didactica variante potrivite fiecarui tip de inteligenta din cele opt. Astfel, veti putea identifica tipul de inteligenta dominant al elevului observand cateva zile la rand cu care din variante ii este cel mai bine sa lucreze, la care se descurca sau performeaza mai bine.
Mult succes! Formator Elena Sandu
V-am trimis pe mail tabelul in care puteti lucra aplicatia 2.
La alegere, puteti opta pentru a lucra aplicatia 2 prin a crea pentru fiecare activitate didactica variante potrivite fiecarui tip de inteligenta din cele opt. Astfel, veti putea identifica tipul de inteligenta dominant al elevului observand cateva zile la rand cu care din variante ii este cel mai bine sa lucreze, la care se descurca sau performeaza mai bine.
Mult succes! Formator Elena Sandu
Vă rugăm Autentificare să participaţi la discuţie.
- br.closca.marian
- Deconectat
Mai Puțin
Mai Mult
- Postări: 1
- Mulțumiri primite: 0
21 Ian 2019 23:26 #201
de br.closca.marian
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Dacă am ales ca activitatea elevului să fie observată de un grup de profesori, la discipline diferite, iar concluziile să aparțină acestei echipe, este greșit?
Cu stimă,
prof.Marian Cloșcă
Cu stimă,
prof.Marian Cloșcă
Vă rugăm Autentificare să participaţi la discuţie.