- Sunteți aici:
- Acasă
- Forum
- P2 METODE ȘI INSTRUMENTE PENTRU INCLUZIUNE ȘCOLARĂ
- M4: Evaluare adaptata particularitatilor individuale ale beneficiarilor educației
- Implicarea familiei în procesul de educare a elevilor
- Forum
- P2 METODE ȘI INSTRUMENTE PENTRU INCLUZIUNE ȘCOLARĂ
- M4: Evaluare adaptata particularitatilor individuale ale beneficiarilor educației
- Implicarea familiei în procesul de educare a elevilor
Implicarea familiei în procesul de educare a elevilor
- vs.dumitrasc.ana
- Autor Subiect
- Deconectat
Mai Puțin
Mai Mult
- Postări: 1
- Mulțumiri primite: 0
11 Apr 2020 10:42 #278
de vs.dumitrasc.ana
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Cum putem convinge părinții să coopereze mai mult cu noi, cadrele didactice, în condițiile în care prezența la ședințele cu părinții este de 15 %, maxim 20% din totalul părinților de la clasă, iar aceștia sunt părinții elevilor care au rezultate bune la învățătură, dar și un comportament adecvat. În plus, de fiecare dată motivează că nu au putut să vină din motive precum: au avut treabă, nu au avut cu cine lăsa un copil mai mic, au probleme de sănătate, sau au uitat.
Vă rugăm Autentificare să participaţi la discuţie.