- Sunteți aici:
- Acasă
- Forum
- P2 METODE ȘI INSTRUMENTE PENTRU INCLUZIUNE ȘCOLARĂ
- M3: Instruirea diferenţiată – teoria inteligenţelor multiple
- Aplicatia 2 grupa 01 Vaslui Instr. diferentiata teoria inteligentelor multiple
- Forum
- P2 METODE ȘI INSTRUMENTE PENTRU INCLUZIUNE ȘCOLARĂ
- M3: Instruirea diferenţiată – teoria inteligenţelor multiple
- Aplicatia 2 grupa 01 Vaslui Instr. diferentiata teoria inteligentelor multiple
Aplicatia 2 grupa 01 Vaslui Instr. diferentiata teoria inteligentelor multiple
- elena.sandu
- Autor Subiect
- Deconectat
Mai Puțin
Mai Mult
- Postări: 29
- Mulțumiri primite: 25
22 Iul 2018 20:52 - 22 Iul 2018 22:06 #58
de elena.sandu
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Iata o sugestie pentru cum puteti realiza aplicatia 2, cea in care trebuie sa identificati tipul dominant de inteligenta al unui elev, intr-un tabel bine structurat ( a se vedea tabelul atasat).
Pentru aceia dintre dvs. care prefera sa faca studiu de caz, este bine si studiu de caz. Important este sa identificati tipul dominant de inteligenta al elevului, dupa o perioada de observare a acestuia.
Atentie, folositi sintagma de ,,inteligenta vizuala" sau de ,,inteligenta lingvistica'' sau celelalte tipuri de inteligenta , etc. NU folositi sintagme ca ,,talent la..." sau ,,inclinatie spre" sau ,,predispozitie catre", etc.!
Pentru aceia dintre dvs. care prefera sa faca studiu de caz, este bine si studiu de caz. Important este sa identificati tipul dominant de inteligenta al elevului, dupa o perioada de observare a acestuia.
Atentie, folositi sintagma de ,,inteligenta vizuala" sau de ,,inteligenta lingvistica'' sau celelalte tipuri de inteligenta , etc. NU folositi sintagme ca ,,talent la..." sau ,,inclinatie spre" sau ,,predispozitie catre", etc.!
Last edit: 22 Iul 2018 22:06 by elena.sandu.
Următorul utilizator(ori) v-au spus Mulțumesc: vs.florea.luminita
Vă rugăm Autentificare să participaţi la discuţie.