Sesiune de informare, conștientizare, sensibilizare și motivare desfășurată în cadrul proiectului pentru atragerea și menținerea resurselor umane calificate în școli defavorizate

Sesiune 9

1. Tema sesiune: „Sunt un consumator de tehnologie?”

Sesiunea își propune sensibilizarea cadrelor didactice ce predau în școli din medii defavorizate și atragerea și menținerea acestora în grupul țintă al proiectului. Este o sesiune de autocunoaștere, ce vizează identificarea atitudinii cadrelor didactice faţă de procesul de dezvoltare profesională continuă printr-un exercițiu de reflecție individuală cu privire la statutul personal și profesional, raportat la instituția și comunitatea unde își desfășoară activitatea.

2. Obiective sesiune

Ø  Să analizeze rolul şi consecinţele utilizării reţelelor de socializare, poziţionându-se într-un cadru obiectiv al investigaţiei, în vederea stabilirii avantajelor şi a dezavantajelor.

Ø  Să evidenţieze avantajele şi dezavantajele folosirii reţelelor de socializare, argumentând cu exemple şi judecăţi juste.

Sesiune de informare, conștientizare, sensibilizare și motivare desfășurată în cadrul proiectului pentru atragerea și menținerea resurselor umane calificate în școli defavorizate

Sesiune 8

1. Tema sesiune: Puterea modelului

Sesiunea își propune sensibilizarea cadrelor didactice ce predau în școli din medii defavorizate și atragerea și menținerea acestora în grupul țintă al proiectului. Este o sesiune de autocunoaștere, ce vizează identificarea atitudinii cadrelor didactice faţă de procesul de dezvoltare profesională continuă printr-un exercițiu de reflecție individuală cu privire la statutul personal și profesional, raportat la instituția și comunitatea unde își desfășoară activitatea.

2. Obiective sesiune

Ø Să  exerseze/să experimenteze propriul sistem de valori, corelându-l cu cel promovat de societate.

Ø Să definească setul idealurilor de viaţă, argumentând o parte dintre acestea din perspectiva managementului vieţii personale.

Sesiune de informare, conștientizare, sensibilizare și motivare desfășurată în cadrul proiectului pentru atragerea și menținerea resurselor umane calificate în școli defavorizate

Sesiune 7

1. Tema sesiune: Responsabilitate/asumare

Sesiunea își propune sensibilizarea cadrelor didactice ce predau în școli din medii defavorizate și atragerea și menținerea acestora în grupul țintă al proiectului. Este o sesiune de autocunoaștere, ce vizează identificarea atitudinii cadrelor didactice faţă de procesul de dezvoltare profesională continuă printr-un exercițiu de reflecție individuală cu privire la statutul personal și profesional, raportat la instituția și comunitatea unde își desfășoară activitatea.

2. Obiective sesiune

Ø    Să exerseze abilităţi de gândire analitică/gândire critică, studiind coordonatele esenţiale ale unor comportamente indezirabile, identificând consecinţelor lor, argumentând, corelând alternative remediale, pozitive.

Ø    Să coreleze perspectivele asumării răspunderii pentru situaţii, activităţi, atitudini/comportamente personale, identificând/exprimând modele concrete de implicare.

Sesiune de informare, conștientizare, sensibilizare și motivare desfășurată în cadrul proiectului pentru atragerea și menținerea resurselor umane calificate în școli defavorizate

Sesiune 2

1. Tema sesiune: Dezvoltarea personală. Învățare și autoînvățare

Sesiunea își propune sensibilizarea cadrelor didactice ce predau în școli din medii defavorizate și atragerea și menținerea acestora în grupul țintă al proiectului. Este o sesiune de autocunoaștere, ce vizează identificarea atitudinii cadrelor didactice faţă de procesul de dezvoltare profesională continuă printr-un exercițiu de reflecție individuală cu privire la statutul personal și profesional, raportat la instituția și comunitatea unde își desfășoară activitatea.

2. Obiective sesiune

Obiectiv general:

v  Creșterea gradului de conștientizare, sensibilizare și motivare cu privire la importanța dezvoltării profesionale și implicarea în continuare în lucrul cu elevii din școli și comunități defavorizate.