Sesiune de informare, conștientizare, sensibilizare și motivare desfășurată în cadrul proiectului pentru atragerea și menținerea resurselor umane calificate în școli defavorizate

Sesiune 6

1. Tema sesiune: Educaţie şi formare europeană

Sesiunea își propune sensibilizarea cadrelor didactice ce predau în școli din medii defavorizate și atragerea și menținerea acestora în grupul țintă al proiectului. Este o sesiune de autocunoaștere, ce vizează identificarea atitudinii cadrelor didactice faţă de procesul de dezvoltare profesională continuă printr-un exercițiu de reflecție individuală cu privire la statutul personal și profesional, raportat la instituția și comunitatea unde își desfășoară activitatea.

2. Obiective sesiune

Ø  Să identifice modalităţi prin care pot face vizibile abilităţile personale la nivel european, configurând sfera acestora pe baza cunoaşterii şi a experienţelor deja dobândite;

Ø  Să deducă importanţa competenţelor, abilităţilor de viaţă pentru o eficientă inserţie socială şi  pe piaţa muncii în context european, realizând o analiză a stadiului dezvoltării acestora în plan personal.

Sesiune de informare, conștientizare, sensibilizare și motivare desfășurată în cadrul proiectului pentru atragerea și menținerea resurselor umane calificate în școli defavorizate

Sesiune 5

1. Tema sesiune: Abilitățile emoționale

Sesiunea își propune sensibilizarea cadrelor didactice ce predau în școli din medii defavorizate și atragerea și menținerea acestora în grupul țintă al proiectului. Este o sesiune de autocunoaștere, ce vizează identificarea atitudinii cadrelor didactice faţă de procesul de dezvoltare profesională continuă printr-un exercițiu de reflecție individuală cu privire la statutul personal și profesional, raportat la instituția și comunitatea unde își desfășoară activitatea.

2. Obiective sesiune

Obiectiv general:

v  Creșterea gradului de conștientizare, sensibilizare și motivare cu privire la importanța dezvoltării profesionale și implicarea în continuare în lucrul cu elevii din școli și comunități defavorizate.

Obiective specifice:

v  Să identifice perspectivele esenţiale ale imaginii de sine, pornind de la cunoaşterea importanţei imaginii pozitive de sine şi optând în acest sens.

Sesiune de informare, conștientizare, sensibilizare și motivare desfășurată în cadrul proiectului pentru atragerea și menținerea resurselor umane calificate în școli defavorizate

Sesiune 4

1. Tema sesiune: Eficienţa personală şi proactivitatea: angajament, dedicare

Sesiunea își propune sensibilizarea cadrelor didactice ce predau în școli din medii defavorizate și atragerea și menținerea acestora în grupul țintă al proiectului. Este o sesiune de autocunoaștere, ce vizează identificarea atitudinii cadrelor didactice faţă de procesul de dezvoltare profesională continuă printr-un exercițiu de reflecție individuală cu privire la statutul personal și profesional, raportat la instituția și comunitatea unde își desfășoară activitatea.

2. Obiective sesiune

Obiectiv general:

v  Creșterea gradului de conștientizare, sensibilizare și motivare cu privire la importanța dezvoltării profesionale și implicarea în continuare în lucrul cu elevii din școli și comunități defavorizate.

Obiective specifice:

v  Să precizeze sensul proactivităţii ca indicator al eficienţei personale, realizând exerciţii de introspecţie/analiză personală.

v  Să identifice consecinţele angajamentelor respectate/nerespectate în viaţa personală, analizând cazuri/situaţii individuale şi independente, valorificându-le apoi în stabilirea unor concluzii de tip „învăţătură” .

 Sesiune de informare, conștientizare, sensibilizare și motivare desfășurată în cadrul proiectului pentru atragerea și menținerea resurselor umane calificate în școli defavorizate

Sesiune 3

1. Tema sesiune: Dezvoltarea personală. Autoevaluare

Sesiunea își propune sensibilizarea cadrelor didactice ce predau în școli din medii defavorizate și atragerea și menținerea acestora în grupul țintă al proiectului. Este o sesiune de autocunoaștere, ce vizează identificarea atitudinii cadrelor didactice faţă de procesul de dezvoltare profesională continuă printr-un exercițiu de reflecție individuală cu privire la statutul personal și profesional, raportat la instituția și comunitatea unde își desfășoară activitatea.

2. Obiective sesiune

Obiectiv general:

v  Creșterea gradului de conștientizare, sensibilizare și motivare cu privire la importanța dezvoltării profesionale și implicarea în continuare în lucrul cu elevii din școli și comunități defavorizate.

Obiective specifice:

v  Să identifice punctele tari în analiza SWOT, diferenţiindu-le corect, logic de cele slabe, identificând, în contextele date, oportunităţile şi ameninţările.

Sesiune de informare, conștientizare, sensibilizare și motivare desfășurată în cadrul proiectului pentru atragerea și menținerea resurselor umane calificate în școli defavorizate 

Sesiune 1

1. Tema sesiune: Valorile personale

Sesiunea își propune sensibilizarea cadrelor didactice ce predau în școli din medii defavorizate și atragerea și menținerea acestora în grupul țintă al proiectului. Este o sesiune de autocunoaștere, ce vizează identificarea atitudinii cadrelor didactice faţă de procesul de dezvoltare profesională continuă printr-un exercițiu de reflecție individuală cu privire la statutul personal și profesional, raportat la instituția și comunitatea unde își desfășoară activitatea.

2. Obiectiv sesiune

Creșterea gradului de conștientizare, sensibilizare și motivare cu privire la importanța dezvoltării profesionale și implicarea în continuare în lucrul cu elevii din școli și comunități defavorizate.